zondag 23 november 2014

Shoplog: Nieuwe kleding voor Max!

Het was vandaag prachtig weer en ik wilde er graag even uit met Max (Jeroen was niet thuis).
Ik besloot met Max in de Bondolino de trein te pakken naar het centrum van Rotterdam.
Max heeft nu (bijna) maat 68 en kon nog wel wat kleren gebruiken, waaronder een winterjas.
Ik ben bij een paar winkels naar binnen geweest: V&D, ZARA, H&M en HEMA.
Ik zie met name op de blog van Shirley (van Mommytobe.nl) altijd heel veel leuke kleding voorbij komen van de ZARA. Toch vis ik altijd achter het net. Meestal zie ik wel leuke dingen, maar niet in Max z'n maat. De enkele winterjas die er nog hing was wel erg dik en de capuchon was niet afneembaar. Bij de H&M heb ik eigenlijk überhaupt geen fatsoenlijke jas gezien voor een baby en bij de V&D was ik ook niet echt onder de indruk. M'n laatste troef was de HEMA, online had ik al wat leuke items gezien. Kwalitatief altijd mooi en degelijk en hiermee komt Max weer stoer voor de dag, kijk maar mee!

Winterjas HEMA, voering van fleece
€24,95, maar nu in de aanbieding: €15,-

Chino-broek, voering van jersey, HEMA
€12,95 
Zelfde broek, maar nu de achterkant

Vestje met rits, HEMA
€9,95
Wanten voor bij de winterjas van Max, HEMA
€4,95

Ik ben helemaal weg van de wanten en kan dus niet wachten tot het echt koud wordt en Max ze gaat dragen :-)
De winterjas was echt goedkoop door de aanbieding en aangezien ik geen idee heb hoe lang Max in maat 68 past vind ik dat wel prima. Misschien moet er in januari wel weer een andere jas komen.
Verder had ik nog een mazzeltje zie ik nu. Eenmaal bij de kassa bleek aan de chino broek geen prijskaartje te zitten. Dit had ik niet opgemerkt en volgens mij was dit ook de laatste in maat 68. Het was super druk, en een andere medewerkster ging dus heen en weer om te kijken naar de prijs en zei dat de broek €7,95 kostte. Het leek me al wat goedkoop, maar zij had het nagekeken dus ging ik ervan uit dat de prijs wel correct was. Nu zie ik dus dat de broek eigenlijk €5,- duurder was... vind ik niet zo erg!

Het was heerlijk om even met Max door de stad te lopen en om te zien hoe hij daar ook van kan genieten. Vanuit de Bondolino kan hij alles en iedereen bekijken en weet hij een hoop mensen te charmeren. Ik ben blij met mijn aankopen voor hem. Voor mezelf zag ik ook leuke dingen, maar daar ga ik binnenkort een keer lekker alleen voor de stad in!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten